12:48
 - 
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان

بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین از شرکت گلدشت نمونه اصفهان

بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین از شرکت گلدشت نمونه اصفهان
محسن محمدی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین به همراه معاونین و مدیران این شرکت، صبح امروز مورخ دوم تیر ماه، از شرکت کشت و دام شرکت گلدشت نمونه اصفهان بازدید نمود.

به گزارش بررسی نیوز به نقل از روابط عمومی تادیکو، دکتر محمدی در جریان این بازدید، ضمن ارزیابی آخرین وضعیت شرکت، به بررسی روند واحدهای توسعه‌ای واقع در شهرستان های دلفان، درگزین و شیروان پرداخت و مدیر عامل شرکت گلدشت نمونه اصفهان و معاونین و مدیران مربوطه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته و روند اجرایی پروژه‌ها ارائه نمودند.
علیرضا آقاطهرانی مدیر عامل شرکت گلدشت نمونه اصفهان در این بازدید از تکمیل اجرای مخزن آب و همچنین بهره برداری از فاز اول کارخانه خوراک سازی درگزین خبر داد و اشاره نمود این مهم منجر به صرفه جویی بسیار بالا در هزینه‌ها شده است. وی افزود به منظور رعایت حداکثری الزامات محیط زیستی، پکیچ تصفیه خانه واحد های دلفان و درگزین نیز خریداری و در حال نصب می‌باشد.
دکتر محمدی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد کلی مجموعه، بر نظارت جدی و کیفیت و سرعت بخشی به پیشرفت واحدهای توسعه‌ای و خصوصاً موضوع آموزش و ارتقاء نیروهای انسانی شاغل در آنها تاکید نمود.

لازم به ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تأمین تنها هلدینگ در سطح کشور می‌باشد که دارای پروژه های توسعه‌ای و ایجادی است.

 


لینک کوتاه http://barresinews.ir/news/290731
مهاجرت
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

گروه صنعتی سدید
بیمه البرز