مدیرعامل شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران و قائم مقام مدیرعامل منطقه آزاد تجاری-صنعتی سرخس، روز یکشنبه ۲۴ خردادماه، در حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران عالی رتبه وزارت راه با امضای یک تفاهمنامه همکاری مشترک، بر گسترش تعاملات لجستیکی و بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای ریلی این منطقه استراتژیک توافق کردند.