13:09
 - 
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
بازدید فرماندار مشهد مقدس از روستای «تپه سلام» در بخش رضویه

بازدید فرماندار مشداوری: عمده مطالبات مردم مرتفع خواهد شد

بازدید فرماندار مشداوری: عمده مطالبات مردم مرتفع خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری بررسی نیوز، بازدید فرماندار مشهد مقدس از روستای «تپه سلام» در بخش رضویه/داوری: عمده مطالبات مردم مرتفع خواهد شد

🔹معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس از روستای تپه سلام بازدید کرد.

🔹 محسن داوری سه‌شنبه ۱۰ مهر با اشاره به بازدید از روستای تپه سلام و برگزاری نشست پیرامون مطالبات مردم در محل دهیاری این روستا، اظهار کرد: یکی از مشکلات روستای تپه سلام طرح هادی روستا است که دستگاه‌ها باید استعلامات آن را پاسخ بدهند.

🔹معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس به دیگر مطالبه مردم این روستا پرداخت و افزود: با توجه به عبور دانش‌آموزان از جاده برای رسیدن به مدرسه و خطراتی که وجود داشت، مقرر شد؛ پس از جابه‌جایی شبکه برق، پل هوایی عابر پیاده برای سهولت رفت و آمد دانش‌آموزان در محل مربوطه نصب شود.

🔹وی در ادامه عنوان کرد: در حوزه آموزش و پرورش، کمبود فضای آموزشی و زمین برای مدرسه مطرح بود که مقرر شد؛ آموزش و پرورش این موضوعات را مرتفع کند و ما نیز مجوزات آن را از استان پیگیری نماییم.

🔹داوری با اشاره به مطالبات دیگر مردم روستای تپه سلام خاطرنشان کرد: مشکلاتی در بعضی معابر وجود داشت. همچنین در حوزه حریم جاده هم اشکالاتی بود که بنا شد؛ جلسه‌ای با حضور متولیان امر برگزار شود تا مسئله مرتفع گردد.

 


لینک کوتاه http://barresinews.ir/news/311425
مهاجرت
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

گروه صنعتی سدید
بیمه البرز