کد خبر : 311425 تاریخ : ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر - 21:58
بازدید فرماندار مشهد مقدس از روستای «تپه سلام» در بخش رضویه بازدید فرماندار مشداوری: عمده مطالبات مردم مرتفع خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری بررسی نیوز، بازدید فرماندار مشهد مقدس از روستای «تپه سلام» در بخش رضویه/داوری: عمده مطالبات مردم مرتفع خواهد شد

🔹معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس از روستای تپه سلام بازدید کرد.

🔹 محسن داوری سه‌شنبه ۱۰ مهر با اشاره به بازدید از روستای تپه سلام و برگزاری نشست پیرامون مطالبات مردم در محل دهیاری این روستا، اظهار کرد: یکی از مشکلات روستای تپه سلام طرح هادی روستا است که دستگاه‌ها باید استعلامات آن را پاسخ بدهند.

🔹معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس به دیگر مطالبه مردم این روستا پرداخت و افزود: با توجه به عبور دانش‌آموزان از جاده برای رسیدن به مدرسه و خطراتی که وجود داشت، مقرر شد؛ پس از جابه‌جایی شبکه برق، پل هوایی عابر پیاده برای سهولت رفت و آمد دانش‌آموزان در محل مربوطه نصب شود.

🔹وی در ادامه عنوان کرد: در حوزه آموزش و پرورش، کمبود فضای آموزشی و زمین برای مدرسه مطرح بود که مقرر شد؛ آموزش و پرورش این موضوعات را مرتفع کند و ما نیز مجوزات آن را از استان پیگیری نماییم.

🔹داوری با اشاره به مطالبات دیگر مردم روستای تپه سلام خاطرنشان کرد: مشکلاتی در بعضی معابر وجود داشت. همچنین در حوزه حریم جاده هم اشکالاتی بود که بنا شد؛ جلسه‌ای با حضور متولیان امر برگزار شود تا مسئله مرتفع گردد.