15:06
 - 
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد:

ضرورت توجه به محیط زیست در صنایع بسته بندی

ضرورت توجه به محیط زیست در صنایع بسته بندی

به گزارش پایگاه خبری برسس نیوز، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهدگفت: حضور و نقش پررنگ شرکت های دانش بنیان در تولید صنایع بسته‌بندی بااولویت حفظ محیط زیست از نقاط قوت نمایشگاه صنایع غذایی وبسته بندی مشهد بود.
🔹" سید ابراهیم علیزاده" اظهارداشت: طی بازدیدی که از نمایشگاه بین‌المللی در حوزه صنایع غذایی و بحث چاپ و بسته‌بندی داشتم، کارهای زیبا و نوینی به نمایش گذاشته شده بود از جمله می‌توان به بحث دانش بنیان در کارهای تولیدی اشاره کرد.
🔹وی تصریح کرد: توجه به محیط زیست در صنایع بسته بندی که بسیار حائز اهمیت می‌باشد دراین نمایشگاه تجلی پیدا کرده بود. همچنین ورود شرکت های دانش بنیان به مباحث گیاهی در مواد غذایی از نکات قابل توجه دیگری بود که دراین نمایشگاه دیده می‌شد..
🔹 علیزاده افزود: به نظر من
بحث صنایع غذایی و بسته بندی به نوعی لازم و ملزوم یکدیگرند. این در حالیست که صنایع غذایی با داشتن کیفیت بسیار بالایی اگر بسته‌بندی مناسبی نداشته باشند رغبت و دلپذیری مخاطب برای انتخاب آن کم خواهد شد .
🔹 رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد : به نظر من در بحث حضور تجار کشورهای همسایه در نمایشگاه انتظار می‌رود به صورت جدی تری به آن اندیشید .زیرا نمایشگاه بین‌المللی فرصت خوبی برای معرفی، تبلیغ و ارتباط قوی‌تری در حوزه صادرات با کشورهای همسایه و بویژه آسیای میانه می‌تواند باشد.
🔹وی تاکید کرد: نمایشگاه می‌تواند نقطه عطف و محل ارتباط بسیار خوبی بین کشورهای همسایه با ایران و همچنین مراودات شرکت های داخل کشور باهم باشد و امیدواریم با این کار سطح ارتباطات بیش از پیش ارتقاء یابد.
🔹علیزاده در پایان ضمن تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه بین‌المللی مشهد ،خاطر نشان ساخت: این گونه نمایشگاه‌ها حتی در کشورهای همسایه و در فضای آسیای میانه می‌تواند برگزار شود و نتایج خوبی را برای ما و کشورهای همسایه فراهم سازد .

 


لینک کوتاه http://barresinews.ir/news/311426
مهاجرت
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

گروه صنعتی سدید
بیمه البرز