15:00
 - 
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان

پیام تبریک مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
دکتر سید علی اصغر علامه مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در پیامی فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش بررسی نیوز به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم:

روابط‌ عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد میگذرد. << مقام‌ معظم رهبری >>

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نام‌گذاری شده است. مسئله‌ای که موجودیت آن بسیار مهم بوده و به عنوان اصلی ترین ستون که مجموعه به شمار می‌آید. طوری که در تمامی نمودار های سازمانی و ارگانی، روابط عمومی جزو ارکان مدیریتی و از رئوس هرم است.

امروزه با تغییر کلی رویکرد اطلاع رسانی در سطح کلان، نقش و وظیفه مهم و خطیر روابط عمومی‌ها بیش از پیش در معادلات اطلاع رسانی احساس می‌شود و برخلاف دیدگاه غالب عمومی روابط عمومی یکی از مهم ترین نقش های یک سازمان را بازی می‌کند چرا که امروز جنگ اول، جنگ رسانه است و روابط عمومی‌ها به عنوان فرماندهان این جنگ نرم پیشگام در خط مقدم جبهه‌های فرهنگی هستند به طوری که با انجام اقدامات تخصصی و بسترسازی مناسب بتواند با تنظیم ارتباط دو سویه میان افکار عمومی و اعتماد سازی، فعالیت نهاد و سازمان مربوطه را در دورنمای معین تنظیم کند و دستاوردهای مجموعه های خود را در معرض اطلاع عموم قرار داده تا ضمن امید آفرینی در بطن جامعه، توطئه‌ها و سیاه و نمایی های دشمنان کشور عزیزمان را خنثی کنند.

روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند که می‌بایست با اقدامی دو جانبه، نقطه نظرات، دیدگاه و مطالبات افراد خارج مجموعه را به سمع و نظر مسئولان رسانده و عملکرد و اقدامات اجرایی مسئولان را به طور شفاف و دقیق به سمع و نظر مردم برسانند.

امروزه دنیا بر هسته رسانه و ارتباطات می‌گردد و روز به روز بر اهمیت این مهم افزوده خواهد شد. شاید در دهه های قدیم استفاده از تیم تخصصی و ابزار های بروز دنیا در پیشبرد اهداف عالی روابط عمومی‌ها مرسوم نبود اما در در مقابل جبهه های دشمن هم ساده بود لکن امروزه برابر هزینه‌ای که برای انجام تمامی اقدامات صرف می‌شود، به همان میزان باید هزینه شود تا مردم آن خدمت را ببیند و لمس کنند که این امر مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی محسوب می‌شود.

اینجانب ضمن عرض خداقوت به متولیان امر ارتباطات و روابط عمومی، این روز بزرگ را گرامی داشته و برای فرماندهان جنگ نرم توفیق خدمت را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید علی اصغر علامه

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

 


لینک کوتاه http://barresinews.ir/news/280348
مهاجرت
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

گروه صنعتی سدید
بیمه البرز