13:00
 - 
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
در دیدار معاون وزیر نفت با دانشجویان دانشگاه صنعت نفت آبادان مطرح شد؛

برای تامین منابع مالی و تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه صنعت نفت کوتاهی نمی‌کنیم

برای تامین منابع مالی و تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه صنعت نفت کوتاهی نمی‌کنیم
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت به مناسبت روز دانشجو در دیدار با دانشجویان دانشگاه صنعت نفت آبادان بیان کرد: اگر دانشگاه را تقویت کنیم جامعه تقویت خواهد شد و دانشگاه نفت نیز باید به مرکزی راهبردی برای برنامه‌ریزی صنعت نفت تبدیل گردد.

به گزارش بررسی نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛ محسن خجسته‌مهر روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه صنعت نفت آبادان، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: دانشگاه صنعت نفت آبادان یک میراث فرهنگی و علمی ارزشمند برای کشور است.

وی افزود: بسیاری از مفاخر کشور دانش آموخته این دانشگاه هستند و این دانشگاه نقش بی بدیلی نه تنها در نفت بلکه در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه دستاوردهای نفت حاصل تلاش‌های کسانی است که در دانشگاه‌های نفت کشور درس خوانده‌اند، گفت: شهیدان والا مقامی مانند شهید تندگویان در این دانشگاه کلاس درس، ایمان و علم آموختند و تبدیل به الگوهایی برای جامعه شدند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان نظام و انقلاب را بیمه کردند، ادامه داد: اگر امروز امنیت، آرامش و توان اقتصادی و علمی داریم، تضمین آن را مدیون شهدا هستیم.

خجسته‌مهر گفت: دانشگاه زیر ساخت پیشرفت و توسعه و آبادانی و اقتدار اقتصادی کشور است و مقام معظم رهبری نیز فرموده آرمان ما ایران قوی است.

 


لینک کوتاه http://barresinews.ir/news/237663
مهاجرت
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

گروه صنعتی سدید
بیمه البرز