کد خبر : 237662 تاریخ : ۱۴۰۲ شنبه ۱۸ آذر - 13:21
معاون وزیر نفت در یکی از کلاس های درس دانشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد؛ باید برای ۱۰۰ سال آینده در حوزه صنعت نفت و گاز برنامه داشته باشیم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت با حضور در کلاس درس دانشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به ذخایر نفت و گاز ایران‌ گفت: باید برای ۱۰۰ سال آینده در حوزه صنعت نفت و گاز برنامه داشته باشیم.

به گزارش بررسی نیوز به نقل از پایگاه خبری نفتخیز محسن خجسته‌‌مهر در حاشیه بازدید از دانشگاه صنعت نفت آبادان با حضور در یکی از کلاس های درس ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این دانشگاه و بین دانشجویان اظهار کرد: انسان باید تا آخر عمر خود به دنبال کسب و علم و دانش باشد و امام علی(ع) نیز در این باره می‌گوید اندازه انسان به اندازه علمی است که می‌داند.

وی با بیان اینکه اقتدار انسان با علم توسعه پیدا می‌کند، افزود: اقتدار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور نیز با علم محقق می‌شود که مقام معظم‌ رهبری نیز بارها بر آن تاکید کردند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: صنعت نفت کشور در یک دهه اخیر فصل جدیدی را طی کرده است و کسانی که در گذشته در این دانشگاه تحصیل کردند در حال حاضر صنعت نفت و گاز را اداره می‌کنند.

وی با اشاره به ذخایر نفت و گاز ایران تا ۱۰۰ سال آینده، گفت: باید در صنعت نفت و گاز کشور برای ۱۰۰ ساله آینده برنامه داشته باشیم.

خجسته‌مهر تاکید کرد: صنعت نفت پویا و اداره آن نیازمند دانشگاه‌های ممتاز در سطح علم روز است.